ברקת מצהיר ב'קול חי': "לא אתמודד בשום צורה מול בנימין נתניהו"

ישראל פריי No Comments on ברקת מצהיר ב'קול חי': "לא אתמודד בשום צורה מול בנימין נתניהו"
13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הודיע הבוקר על התפקדותו למפלגת הליכוד, והעלה ספקולציות ופרשנויות שונות באשר לתכניותיו וליחסי הכוחות במפלגת השלטון. ב"מהדורה המרכזית" הצהיר ברקת במפתיע כי בשום צורה אין לו כוונה להתמודד מול נתניהו על ראשות המפלגה.

"זה הבית שלי, אני מזוהה עם הליכוד מאז שאני זוכר עצמי. רוב ראשי הערים משויכים כך או אחרת למפלגות פוליטיות. החלטתי כעת לבנות את כוחי וביתי שם באופן פורמלי. התפיסה האידיאולוגית שלי מאוד קרובה לליכוד וגם רוב הקשרים שלי במערכת הפוליטית נמצאים שם", הסביר את המהלך.

ברקת התעקש כי הצטרפותו לליכוד מחזקת את המפלגה ואינה מהווה איום על איש: "זה מחזק את ראה"מ וסיעת הליכוד. המהלך ייטיב עם העיר ירושלים, יאפשר להשיג יותר הישגים לירושלים. עדכנתי את נתניהו וחכי"ם. אינני מתכוון להתמודד מולו. זה לא בתכנית. אני לא איום, באתי לחזק ולפתח. הבהרתי בצורה ברורה. הכניסה שלי מחזקת את הליכוד. תמיד אמרתי את זה".

ברקת הסביר את התועלת שהחברות בליכוד תביא לירושלים: "המחויבות שלי היא לירושלים. יכול להיות שיהיו ויכוחים ענייניים על בסיס אידיאולוגי. אני בירושלים. התחייבתי לבוחרים שאשרת אותם 2 קדנציות לפחות, הקשר והניסיון בירושלים מקרין על הארצי".

"גם חלק מההחלטות על ירושלים הם ארציות. הרבה תהליכים משמעותיים בעירייה תקועים בגלל הקשר בין העירייה לממשלה. המהלך בא לשרת את העבודה שלנו בירושלים".



0 תגובות